29 Juny, 2015
Notícia

Dodgeball, exercicis entorn a la formació artística

Dodgeball és un projecte en procés de Pedagogies de Fricció sobre la formació artística, on diferents persones del món de l’art fan una breu diagnosi sobre l’estat de la qüestió en l’actualitat. És, per tant, una invitació a construir col·lectivament un espai de visibilitat, reconeixement i diagnosis entorn a la formació dels artistes, a partir d’un mapeig a través de micro-vídeos o vídeo-tweets, que van donant forma a una plataforma de treball online.

Als participants, també se’ls convida a proposar un exercici per propiciar accions de canvi, per tal d’explorar el potencial de l’exercici com a forma de disciplina, però també de transformació i aprenentatge. De manera que també és un catàleg en codi obert d’exercicis per repensar i hackejar metodologies pedagògiques, programes formatius, itineraris curriculars i projectes i institucions centrades en la formació artística.

Aquest projecte s’emmarca dins del cicle d’exposicions Lesson 0, commissariat per Azotea a l’Espai 13 de la Fundació Miró, que finalitzarà amb una exposició a la mateixa Fundació.
———–
Dodgeball.
Un projecte de Pedagogies de Fricció dins del cicle Lesson 0 de l’Espai 13 (Fundació Miró).
Fins ara, han participat amb les seves diagnosis: Marta Ricart, María Acaso, Judit Vidiella, Rachel Fendler, David G. Torres, Javier Rodrigo, Ariadna Parreu, Mireia Sallarés, Renata Cervetto, Jordi Lafon, Jordi Ferrerio, Eloi Puig, Quim Packard, Joan Vila Puig, Quico Peinado, Mónica Romero, Mercedes Río, Olga Pérez García.
Per participar amb el vostre punt de vista, contacteu amb: pedagogiesdefriccio@gmail.com
———–
Més informació i consulta de les diagnosis aportades fins ara:
http://pedagogiesdefriccio.hotglue.me/dodgeball.

També publicat al nostre Facebook.

Imatges: com la informació utilitzada per redactar aquesta nota, les imatges procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes difosos.