25 mayo, 2016

MOSTRA DE PRODUCCIONS AUDIOVISUALS DE SANT ANDREU 2006-2016 (CRP i Districte de Sant Andreu de Barcelona amb Teleduca) i CONVOCATÒRIA "EN RESIDÈNCIA" 2016-2017 (Consorci d’Educació i Institut de Cultura de Barcelona amb A Bao A Qu)

11 enero, 2016

PROYECCIONES SOBRE MÚSICA, TERRITORIO Y COHESIÓN SOCIAL (proyectos "Riborquestra" y "4Cordes") y CORTOS DEL COLECTIVO EL PARLANTE (dentro de "Miradocs". Muestra de cine documental en la Casa Elizalde).

12 noviembre, 2015

Exposició CIUTAT ESPERANÇA, RE-TRATOS DE BARRIO (El Parlante i Pla Comunitari de Ciutat Meridiana) i taller PROGRAMA STREAMMING (Càmeres i Acció al Casal de Joves Casa Sagnier).

13 octubre, 2015

"CIUTAT ESPERANÇA, RE-TRATOS DE BARRIO". Aquesta exposició mostra en imatges la visió que tenen del barri de Ciutat Meridiana els i les joves que hi viuen. Forma part del projecte "Ciutat Esperança" que pretén donar la volta a la imatge negativa que es té del barri, conegut arran de la crisi com a "Villa Desahucio", treballant amb grups de joves a través de diverses eines de comunicació, com ara els curtmetratges, els vídeos i la fotografia.

7 octubre, 2015

Instal·lació MONSTRUARI (Ingràvid Figueres), programa para JÓVENES PROGRAMADORES (Festival de Cine Europeo de Sevilla) i QUADERN AUDIOVIUAL (Teleduca)

7 julio, 2015

Compilació de projectes que treballen les pràctiques audiovisuals amb les escoles, tot i esperant que l’alfabetització audiovisual al currículum sigui aviat una realitat.

26 junio, 2015

UN CASAL DE PEL·LÍCULA. Activitat d’Escoleta de Cinema per a nens i nenes de 5 a 13 anys, on es treballa des de l’aprenentatge cooperatiu i l’educació creativa per tal d’introduir els processos de creació audiovisual mitjançant el joc, la relació, l’exploració i el descobriment a partir de dos eixos transversals: el territori i l’educació emocional.

10 abril, 2015

PROYECTO PATRIMONIO (Prácticas colaborativas DEAC. MUSAC). Programa ZOOM VÍDEO LABORATORIO (Área de Mediación de Tabakalera-Donostia). Documental ELOGI DE L’ESCOLA (Escola Bordils, Girona).

9 abril, 2015

"IMAGINA SANT BOI" (Ajuntament de Sant Boi). "RETRATANT EL VEÏNAT" 10 anys del barri de Sant Pere i Santa Caterina (Fundació Mescladís). "MIRADES: RETRATS SENSE SOSTRE" (Xarxa d’Atenció a les Persones sense Llar). "CONTRA-REPRESENTACIONS AUDIOVISUALS" (Es Baluard).

19 febrero, 2015

EXPOSICIÓ IN/BE/OUT SIDE ART. Proyecto DESMUNTAMITES. PROJECTE BILINGÜE de l’Escola Municipal Tres Pins de Barcelona. PROJECTE FEM UN MUSEU. VII JORNADAS SOBRE LA INCLUSIÓN SOCIAL Y LA EDUCACIÓN EN LAS ARTES ESCÉNICAS. Videoconferencia SOMATOGRAFÍAS Y TECNOCUIDADOS (material documental). GUÍA PEDAGÓGICA PARA LA ELABORACIÓN DE VIDEOS Y PODCASTS A FAVOR DE LA DIVERSIDAD CULTURAL.

22 enero, 2015

Un taller participatiu d’autoretrats a Roca Umbert, una TV comunitària (Ravalead@s), el col·lectiu de hip hop La Llama del TEB i un projecte auto-finançat de curtmetratges de l’Esplai El Nus de Sant Joan Despí. Més uns tallers de rimes contra el racisme a ritme de rap als instituts de Sabadell, el projecte audiovisual de l'institut Carles Vallbona de Granollers i el de performance, teatre i cinema de l’Institut Moisès Broggi de Barcelona amb la incorporació de creadors a l’aula.

12 enero, 2015

Seminario incluido dentro de los cursos de formación del proyecto CIDEC, un proyecto de investigación sobre la representación de los grupos sociales vulnerables organizado por la Universidad de Santiago de Compostela (USC)

20 noviembre, 2014

Contra la hegemonía de las miradas universales existe el contrapeso de los contra-relatos, que no sólo tienen importancia por lo que nos cuentan, sino por quién y cómo los construye. Una cuestión que parece interpelar cada vez más a los profesionales y a una parte de la ciudadanía, como se refleja en esta selección de iniciativas heterogenea pero coincidente en proponerse, desde otra concepción de la implicación ciudadana, una producción de cultura crítica.

9 octubre, 2014

A Polièdrica ens interessen les accions, els projectes i les polítiques públiques que faciliten una interacció entre educació, art i producció cultural. Especialment aquelles propostes que, alhora, creen una xarxa, una articulació sistèmica que produeixi un context d'iniciatives diverses. Una heterogeneïtat amb la qual s’expressi la idea d'una creativitat col·lectiva i social. En aquesta arrancada post- vacances les xarxes socials van plenes d'iniciatives que interrelacionen el camp educatiu i l'artístic. Difoses de manera conjunta alimenten la il·lusió d'un context que s'articula com un ecosistema.

8 abril, 2014

A través del col·lectiu Teleduca de Barcelona coneixem aquesta proposta de trobada-laboratori de Tabakalera per treballar des de la mediació en relació a la producció audiovisual.