26 maig, 2022

Escola d'estiu per a joves sobre art i tecnologia de CentroCentro amb la coordinació de Pedagogías invisibles com a primera activitat del “Programa de mediació per a una ciutadania sostenible” d'aquest centre cultural de Madrid.

29 abril, 2022

Primera edició del Laboratori d'Art i Pensament, programa de formació i recerca d'Es Baluard, Museu d'Art Contemporani de Palma, sobre la necessitat de pensar la complexitat contemporània entorn de 5 eixos: Nova institucionalitat, Ecologismes, Treballs, Feminismes i Fronteres.

25 març, 2022

Aquest estudi de la Universitat Jaume I de València mostra l'eficàcia de l'art i la cocreació per al disseny de videojocs inspirats en la ciència climàtica amb l'objectiu de crear consciència ciutadana.

1 març, 2022

Iniciativa d'Aclima i Tabakalera amb el suport de la Diputació de Guipúscoa per desenvolupar des de la col·laboració entre medi ambient i cultura processos de transformació més ecològics i creatius lligats al territori i els seus agents.

31 desembre, 2021

Manifest elaborat per la Xarxa de Patrimoni Climàtic per a la COP26 on es resumeixen els punts clau d'un canvi de paradigma que prioritzi les dimensions culturals de l'acció climàtica a totes les escales.

24 desembre, 2021

El CDAN (Fundación Beulas) i 3piedras (art i transformació rural) llancen la 3ª convocatòria de residències per a projectes artístics amb l'entorn i la comunitat d'Ara (Huesca), i amb els sabers rurals com a eix temàtic.

1 desembre, 2021

Proposta formativa de La Ortiga Colectiva per a agents culturals establerts al medi rural que treballin sobre Patrimoni Cultural i organitzada en 5 sessions per diferents punts del territori espanyol i fora d'ell.

5 novembre, 2021

El Festival Raval(s), coordinat per la Fundació Tot Raval, torna al barri del Raval de Barcelona amb una nova edició centrada en el medi ambient i la lluita contra el canvi climàtic, amb la voluntat de més de 80 entitats, col·lectius, centres educatius i veïnat de construir un barri més sostenible.

4 octubre, 2021

L’Espai Verd de Benicalap, iniciativa impulsada dins del projecte GrowGreen on participa Las Naves (Centre d'Innovació de l'Ajuntament de València), acull un centre cívic per impulsar la convivència i participació veïnal del barri des de l'educació ambiental.

14 setembre, 2021

Organitzada per l’Escola d’Art i Superior de Ceràmica a Las Naves, s’hi mostren els resultats del projecte d’educació que, alineat amb els ODS, s’ha desenvolupat en col·laboració amb el CEFIRE Torrent i 14 instituts de la Comunitat Valenciana.

28 maig, 2021

Un projecte d'innovació docent del col·lectiu LaPlasita per millorar col·lectivament la vida a les ciutats, treballant la perspectiva de l'alimentació en entorns urbans com la metròpolis de Sevilla amb l'art com a mediador.

14 gener, 2021

La construcció d’una infraestructura de Carpe Studio i Clara Ferrer per combatre l’estrès tèrmic del pati de l’IES Benicalap en col·laboració amb el seu alumnat és una de les actuacions dutes a terme dins del projecte GrowGreen al barri de Benicalap, que es porta a terme juntament amb Las Naves i l'Ajuntament de València.

17 maig, 2020

Publicació del Col·lectiu HUL per a l'estructura "Autoedición y Cómic" de l'IES Menéndez Pelayo de Getafe, dins del programa PLANEA, xarxa d'art i escola, impulsat per la Fundación Daniel y Nina Carasso en col·laboració amb Pedagogías invisibles.

30 març, 2020

Proposta curatorial de Mixitè per al cicle de l'Aparador del Museo Abelló (Mollet del Vallès, Barcelona) que pretén repensar la manera com entenem el territori i la seva gestió, i facilitar eines per millorar-ne el seu futur en un món de canvi constant sota l’amenaça del canvi climàtic i el progrés biotecnològic.

24 juny, 2019

Espai d'aventura per a nenes i nens de 7 a 12 anys en què pensar i construir el futur que desitgen tenir.

25 març, 2019

Publicació que sorgeix d'un dels cinc projectes seleccionats en la II Crida a Projectes Culturals del Programa "Mirador Arganzuela". És el resultat d'un esforç col·lectiu en el qual més de quaranta persones han explorat quines decisions podrien portar Arganzuela a ser a un barri més vivible, just i adaptat al canvi climàtic.

29 març, 2016

CREACIÓN AUDIOVISUAL CONTEMPORÁNEA (asignatura optativa 3º ESO de Las Lindes en CA2M), ANIMACIÓ EXPERIMENTAL A LES AULES (taller dins del programa “Construir Mirades” de Drac Màgic), "LA CIUTAT DELS FOTÒGRAFS" (taller al MACBA i al CCCB dins del programa “Fotografia en curs” d’A Bao A Qu), TREBALLANT LA FOTOGRAFIA (projecte Escola Mestral de Sant Feliu de Llobregat), "TELERAÏM" (projecte de l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal) i premis SAMBORI-MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu)