Pedagogies artístiques per a educadores i altres rebels

Aquest curs del MACBA Educació ofereix al professorat una aproximació no tradicional a la història de l’art. Sense necessitat de tenir cap mena coneixement previ ni de les arts aplicades que es troben al Museu del Disseny de Barcelona (MDB-DHUB), ni de la pintura medieval catalana del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) ni de la col·lecció d’un museu d’art contemporani com el MACBA, la proposta és jugar amb les col·leccions i replantejar-se l’experiència pedagògica en el museu.
En cada sessió es presentaran algunes de les principals línies de treball de les tres col·leccions amb l’objectiu de sortir del curs amb un kit de supervivència d’eines relacionades amb els eixos temàtics que s’hi hauran plantejat.
A càrrec de l’investigador Víctor Ramírez, el curs compta amb la participació de makeatuvida (entitat socioeducativa que treballa amb el disseny obert i la reutilització), Laura Vila Kremer (actriu especialitzada en teatre de creació pròpia i teatre de les oprimides, així com locució i doblatge) i Aimar Pérez Galí (desenvolupa la seva pràctica artística en el camp de la dansa i les arts en viu com a ballarí, coreògraf, investigador, pedagog i escriptor), a més de la col·laboració del MNAC i el MDB.
Dates: Del 28 de juny al 2 de juliol
MACBA. Sala d’exposicions del Convent. Plaça dels Àngels, 1. 08001 Barcelona
Organitza: Programa educatiu (MACBA)
Dirigit a: Professorat
A càrrec de: Víctor Ramírez
Participa: makeatuvida, Laura Vila Kremer i Aimar Pérez Galí
Col·labora: MNAC i MDB
Suport: Fundación Banco Santander
Més informació: macba/pedagogies-artistiques-educadores-i-altres-rebels