Un any de PLANEA: l'art posa de manifest el seu paper de transformació social a través de l'escola

El poder de transformació social d’aquesta xarxa de centres compromesos amb la innovació educativa a través de l’art, declara la Fundación Daniel y Nina Carasso, s’ha fet palesa en els avenços reeixits amb docents, alumnat i famílies, alhora que la xarxa ha mostrat en els últims mesos la seva ductilitat i capacitat d’adaptació davant la situació imprevista que ha generat la COVID-19.
La Fundación Carasso impulsa aquest programa, comptant amb ZEMOS98 (Andalusia) com a coordinador a nivell estatal, a més de PERMEA (UV-Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana) i Pedagogías invisibles (Madrid), agents amb els quals es va concebre el programa des de l’inici i que actuen a manera de nodes de mediació entre institucions culturals i centres.
Dates: 29 de julio
Organitza: Fundación Daniel y Nina Carasso
A càrrec de: Zemos98, PERMEA i Pedagogías invisibles/nodes mediadors de PLANEA
Participa: Centres educatius, docents i mediadors/es, artistes i institucions culturals
Més informació: fondationcarasso.org/arte-ciudadano/planea
Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos.