Com seria un festival de pensament i assaig jove?

Proposta del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i La Sullivan Productora Cultural dirigida a joves d’entre 18 i 25 anys amb interès a participar en un taller formatiu i de creació de comissariat amb gestores culturals, referents de projectes i propostes en el camp del pensament i la creació col·lectiva. El taller es desenvoluparà de desembre de 2021 a març de 2022, al llarg de 10 sessions setmanals de dues hores cada una.
Es tracta d’imaginar com hauria de ser un festival o programació d’assaig, creació i pensament ideat, comissariat i gestionat per joves al CCCB. El grup rebrà formació de persones referents en el camp de la creació i el pensament. Hi ha continguts culturals especialment dissenyats per a joves? I, si n’hi ha: la seva especificitat respon més a la temàtica o als formats? O potser és que una i altra cosa són indestriables? Quines oportunitats obre la incorporació de joves al CCCB en l’àmbit de la gestió i la programació?
Els i les interessades a participar en aquest projecte han de enviar als seus organitzadors una carta de motivació, explicant quina és la seva formació i els motius del seu interès per formar-ne part, a més de compartir una activitat que els agradaria desenvolupar en el marc d’un festival d’assaig jove.
Dates: Inscripcions fins el 4 de novembre
> Segona setmana de novembre: Els organitzadors es posaran en contacte per correu electrònic amb els 16 candidats seleccionats
> Desembre 2021 – Març 2022: El taller formatiu es desenvoluparà entre aquestes dates, els dijous de 18.00 a 20.00 a l’Aula 2 del CCCB. Montalegre, 5. 08001 Barcelona
Organitza: CCCB i La Sullivan
Dirigit a: Joves de 18 a 25 anys
Suport: Beques «Premis Barcelona 2020» (Ajuntament de Barcelona)
Més informació: cccb/com-seria-un-festival-de-pensament-i-assaig-jove