9 octubre, 2024
Notícia

Estratègies per a la creació de comunitats col·laboratives | Curs online

Formació digital de La Perifèrica per ampliar la perspectiva sobre el treball col·laboratiu en comunitat, adquirir estratègies per connectar els projectes amb els seus entorns i generar xarxa amb els seus territoris.

Aquest curs de La Perifèrica. Solucions socials i educatives, a càrrec de l’educador social i activista veïnal Antonio Alcántara, ofereix als i les participants l’oportunitat de posar en pràctica estratègies per transcendir les parets dels seus projectes, dialogar amb el seu entorn i involucrar la seva comunitat.

 

Una formació en línia de 20h adreçada a professionals que volen desenvolupar el seu projecte des de lògiques col·laboratives amb la ciutadania: professionals que treballen en biblioteques, centres socioculturals, museus, serveis socials, escoles o en medi obert, entre altres.

 

La formació compta amb una metodologia motivadora que permet a cada participant, que pot iniciar la formació quan vulgui, portar el seu propi ritme per donar resposta als reptes que planteja el curs.

 

 

 

Dates: Data d’inici lliure. Amb inscripció prèvia
Durada: 20h. Preu: 100€

Organitza: La Perifèrica

Equip formatiu: Antonio Alcántara | Formador
Més informació i inscripcions:
formacioperiferica/comunitats-col·laboratives

 

 

La Perifèrica

 

Les formacions de La Perifèrica, entitat que treballa en el marc de l’Economia Social i Solidària, ofereixen l’oportunitat d’adquirir noves habilitats i coneixements per millorar les competències professionals en àrees com l’educació, la cultura i l’acció comunitària.

Antonio Alcántara

 

Educador Social. Professor de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Oberta de Catalunya. Especialitzat en joventut, participació, acció comunitària i circ social. Ha coordinat l’àrea de Formació i Circ Social de l’Ateneu Popular 9Barris. Col·labora habitualment com a assessor amb entitats i administracions públiques en l’elaboració de plans de participació, d’acció comunitària i de formació. Ha publicat diversos articles i llibres. És autor del bloc Educació Tranformadora.

 

 

 


#ArxiuViuPolièdrica: Més formació en pràctiques comunitàries


 

 

 

 

 

Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos.